HTML

Egy saját dalszöveg

2009.09.19. 17:25 :: FecóKapitány

Sis(a.k.) zenekar-Gyúrsz?

Begyemben vagy

Begyemben vagy

Begyemben vagy

Begyemben vagy

 

Gyúrsz? Gyere ellenem,

Befeszítem a végbelem

Szép az életem

Kétnaponta étkezem

 

Kékeslila a székletem

Megehetnéd pénteken

Működne a képletem

Ha teleszarnám a két kezem

 

Tricepszem a négyzeten

Kétszerese a vérebem

Hétnaponta szétesem

Hogy ellophasd a bérletem

 

Magamat sokszor mérgezem

Nem tudom mi az a félelem

Sokat pihenek ez a kényelem

Lustaság nálam lételem

 

Begyemben vagy,gyúrsz?

Begyemben vagy,gyúrsz?

Olajkutat,fúrsz?

Begyemben vagy,gyúrsz?

 

Vörös a fejed,csak képzelem?

Ahol te laksz az a brételek

Gyönyörű ez az étterem,

Csak ne volna benne légterem

 

Így hozta a végzetem

Hogy nagyon izmos a végbelem

Hatalmas nagy az én begyem

A Gyuri fiam az életem

 

Begyemben vagy,gyúrsz?

Begyemben vagy,gyúrsz?

Olajkutat,fúrsz?

Begyemben vagy,gyúrsz?

 

Begyemben vagy

Begyemben vagy

Begyemben vagy

Begyemben vagy

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene poén music izom dalszöveg sisak gyúrsz

A bejegyzés trackback címe:

https://tonygonzo.blog.hu/api/trackback/id/tr71392982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása